شب عروسیت 2 سید علی سیدی

شب عروسیت 2 سید علی سیدی

عزیزم رفتی اما من .........گله ای از تو ندارم ........حال دل بی تو خرابه ........اما چاره ای ندارم .......عزیزم رخت سفیدت .......به تنت چه خوب میادو......ارزوم بود که ببینم با چشام شب عروسیت ......راستی بهت نگفته بودم ........توبا تور سفیدت .........به به چه خوشکلی چه زیبا ......تو دلم دعا میکردم ......که دلت نبینه غم را. .........توی این شب عروسیت ....تویی این شب خاص .....اومدم تا پشت دیوار.......دستتو دیدم تو دستش ....تو ندیدی من و اون شب ......که چقد گریه می کردم .....تو دلم جا میشده یکجا .......هرچی غم هسته تو دنیا .....@@@@@@@@@@@

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 22 بهمن 1398 ] [ 10:45 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]